Eye Wish

Lokale marketing

Eye Wish

Lokale marketing

Al enkele jaren werkt Face the Public voor Eye Wish. Bij verschillende Eye Wish winkels door het hele land wordt een promotie uitgevoerd. Er zijn verschillende acties die worden uitgevoerd; een koffiecorner, een kijkdoosactie of een prijsuitreiking. Alle acties werken bij aan de merkbekendheid en zorgt voor meer traffic in de winkel. Bij de koffiecorner worden koffiebekers uitgedeeld en kan je binnen een kopje koffie halen en een gratis oogmeting. Bij de kijkdoos-actie moet je door een kijkdoos kijken en antwoord geven op de vraag en wellicht win je wel een cheque van 500 euro! Deze acties hebben al honderden consumenten blij gemaakt met een waardecheque of een gratis oogmeting.

In de zomer van 2017 heeft Eye Wish in samenwerking met Face The Public een grote Zon-campagne ingezet om de zonnebrillen collectie in de grootste winkels te promoten!

Bij de Ray-Ban weekenden werd door middel van rugborden de nieuwe Ray-Ban collectie onder de aandacht gebracht. Op dertig locaties stond Face The Public twee dagen achter elkaar om de collectie te promoten. Men kon op de foto met de zonnebrillen om te zien hoe de brillen stond. De actie zorgde voor meer verkoop en traffic in de winkel!  De Zon! Promoties was een zelfde soort actie, alleen zonder rugbord en gericht op de gehele zonnebrillen collectie. Bij 45 locaties kon men de zonnebrillen passen en een leuke polaroid foto ontvangen!

Date

24 september 2014

Category

Portfolio