Als project manager organiseer je de meest gave projecten. Een instore activatie, festival of bijvoorbeeld een landelijke roadshow voor een mooi merk. Op jaarbasis begeleid je zelfstandig ongeveer 20 activaties. Je hebt een managende rol en bent het aanspreekpunt voor de opdrachtgever en leveranciers. Op één dag doe je honderd dingen. Tegelijkertijd!
Je overlegt met de opdrachtgever over de materialen en belt onze leverancier om de materialen te bespreken. Vervolgens rijd je naar de locatie voor een opstart van een van de activaties. Halverwege de middag haak je aan bij een brainstorm. Er is namelijk een mooie aanvraag binnengekomen en we gaan samen brainstormen over het (winnende) concept. Je checkt de voortgang van de ontwerpen bij je grafische collega’s voor de branding. Daarbij bewaak je budgetten, kunt scherp inkopen én zoekt creatieve oplossingen voor allerlei uitdagingen die projecten altijd bieden.
Een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en doorgroeimogelijkheden. Je gaat aan de slag in een jong en ambitieus team waarin het nemen van initiatief heel belangrijk is. Je ontvangt een marktconform salaris.
CP2 Fieldmarketing is het bureau voor merkactivatie! CP2 helpt zowel A-merkfabrikanten als retailers in diverse branches met hun merkactivaties. We hebben sterke wortels in de Fieldmarketingbranche en zijn hierin een leading bureau. We organiseren meer dan 500 merkactivaties per jaar voor mooie opdrachtgevers zoals JUMBO, Ziggo/Vodafone, Douwe Egberts, PepsiCo, Slam!, Verkade etc. Onze merkactivaties vinden plaats op festivals, beurzen, supermarkten, evenementen etc. CP2 Fieldmarketing is gevestigd in Nieuwegein en we zijn met een team van 30 medewerkers.
Zie jij jezelf al bij ons komen werken? Stuur dan je motivatie en CV naar sollicitaties@cp2fieldmarketing.nl.
Soort dienstverband: Voltijd, Bepaalde Tijd
Meer vacatures van CP2 fieldmarketing bekijken? Kijk hier!